wtorek, 23 kwietnia 2013

Liebster Award Nr.3 Again

Ja jestem zszokowana! Trzecia nominacja na tym beznadziejnym blogu. :o Ja kompletnie nie wiem za co. Chociaż ta nominacja jest od Agaty która chyba trochę po znajomości... xd
W każdym razie dziękuję Agusi77 za nominację i zapraszam na jej bloga xd KLIK
Oto zasady:
Inne blogi nominują ciebie i musisz odpowiedzieć na 11 pytań przez nie zadane. I na odwrót.Ty wybierasz inne osoby-blogi i wymyślasz 11 pytań. Nie można nominować bloga który ciebie nominował! Jeśli ktoś cię  nominuje do Liebster Award musi cię o tym powiadomić. :)
Oto pytania zadane przez chama:
 

1. Twoja ulubiona piosenka 1D?
 Hmm... Wszystkie! <3 Naprawdę nie umiem wybrać jednej jedynej ale jeżeli naprawdę muszę to... LWWY i They Don't Know About Us *.*
2. Który z 1D ma najładniejsze oczy?
Co za pytanie?! Wszyscy mają piękne ;3
 
3. Co myślisz o dziewczynach chłopaków?
Muszę? ;c No dobra...
Danielle uwielbiam, Perrie też :) Uważam, że są utalentowane i wgl super. Eleanor... Eh.. Ja jestem shipperką Larry'ego więc wiesz. Nie lubię jej i uważam, że jest 'brodą' Lou. #NOH8 
4. Lubiłaś/ Lubisz Taylor?
Poza tym, że lubię jej kilka piosenek, nie przepadam za nią.
 
5. Co cię skłoniło do pisania bloga?
Głupota, nudy, zbyt dużo czasu xd
6. Lubisz The Wanted?
 Next joke, please xd
Hehe ;D Nie powiem, że lubię bo to by było kłamstwem. Nie lubię ich i już.
7. Zastanawiałaś się kiedyś co by było, gdybyś była siostrą jednego z chłopaków?
 Nie przeżyłabym tego, że nie mogę umówić się z własnym bratem :D
8. Czytasz mojego bloga? Jeżeli tak, to co o nim myślisz?
 Czytam, komentuję i bardzo lubię :3
9. Jak ci się wydaje, dałabyś radę gotować Horan'kowi?
Zbyt wielkie wyzwanie :D
10. Potrafisz opisać siebie w 5 zdaniach? 
Jestem leniwa chociaż czasami jak wpadnę na jakiś głupi pomysł (np.założenie bloga) to do niego dążę.Uwielbiam się śmiać, wygłupiać i wgl szaleć. Jestem directionerką prawie od roku i całym sercem shippuje Larry'ego. Mam 2 tumblry, 1 bloga z opowiadaniem i 1 z newsami o 1D. Niedługo zakładam nowe opowiadanie :)
11. Uważasz, że Lux jest słodka? ;3
Awww *-* Tak.





Jeszcze raz dziękuję Ci za nominację i najchętniej nominowałabym cię też ale zasady nie pozwalają więc będę miała problem z wybraniem 11 blogów. Z powodu tego, że już miałam 2 nominacje i nie chciałabym nominować tych samych blogów... Ok. Już wiem.





Dlaczego ten blog? Kiedyś nudziłam się i spytałam na twitterze czy ktoś zna jakieś fajne opowiadanie. No i w odpowiedzi jakaś dziewczyna wysłała mi właśnie to opowiadanie. Od razu się wciągnęłam. Naprawdę świetny blog! <3

Ta dziewczyna pisze nie-sa-mo-wi-cie! Kocham jej blogi, wręcz ubóstwiam <3 Pisze 3 opowiadania. Wszystkie 3 kocham. Oczywiście pojawią się one w mojej nominowanej liście. To opowiadanie jest o Zaynie i wszystkim polecam. 

To jest jej 3 opowiadanie jakie napisała. Wiem, troche nie po kolej. Ten blog jest o Harrym i już mnie równie zainteresował mimo, że dopiero sie zaczyna.

A ten blog to chyba powinnam postawić na liście TOP 10. Najlepszy ever-forever blog jaki czytałam, czytam i bedę czytać! Boskie opowiadanie ;3

Jak już pewnie wiecie (lub nie) jestem shipperką Larry'ego. To opowiadanie właśnie o Harry'm i Louis'ie. Jest w tym opowiadaniu cząstka prawdy. A mianowicie podpisanie umowy z Modest! która zabrania im związków homo etc. Szczerze polecam :)

Mimo, że opowiadanie dopiero się zaczyna już mnie zaciekawiło :) Oczywiście też z 1D.

Wiem, że dziewczyna która prowadzi tego bloga miała już jedną nominację i pisała, że więcej już nie przyjmie, ale ja i tak chciałabym ją nominować za to świetne opowiadanie :)

Nie wiem czy już wcześniej nie nominowałam tego bloga ale to nie ważne. Natknełam sie na Niego jak  szukałam imaginów +18 xd Hahah :D Wiem, ja jestę zboczuchę. Boski blog, polecam :) xx

Ten chyba też już nominowałam ale już nie mam blogów za bardzo do wyboru :D Opowiadanie o dziewczynie  z dość trudnym charakterem, Louis'em i Harry'm. Reszta zespołu też występuje ale te osoby są jakby głównymi bohaterami :)

Dziewczyna ma talent ;3 Też ten blog mógł się pojawić już ale to nic xd

No i w końcu. Koniec mojej listy ;) Na zakończenie cudowne opowiadanie. Oczywiście gorąco polecam :)



 Kolejność blogów przypadkowa.


A teraz pytania:
1.Co Cię zmotywowało do pisania bloga?
2.Czy ktoś w ,,realu’’ wie o tym, że piszesz opowiadanie o 1D?
3.Do jakich fandomów należysz?
4.UAN vs TMH?
5.Ulubieniec z 1D i dlaczego?
6.Co sądzisz o Larry’m ?
7.Za co kochasz, podziwiasz chłopców(1D)?
8.Shippujesz kogoś? Jak tak to kogo?
9.Czytasz któregoś z moich blogów? Jak tak to co o Nim sadzisz?
10. Największe marzenie dla którego mogłabyś poświęcić… dużo.
11.Co sądzisz o dziewczynach chłopców?




Dobra! Koniec nominacji! Oficjalnie zamykam już sezon Liebster Award :D Proszę o nienominowanie mnie już :)

1 komentarz:

Proszę o komentarze <33