poniedziałek, 3 grudnia 2012

Liebster Award again

Tak,tak.Znowu zostałam nominowana do LA przez nevergiveypinyourdreams.blogspot.com :)
Dziękuję ci bardzo za  nominację <33
Oto pytania:

1) Kto lub co zainspirowało Cię do prowadzenia bloga?
Odp:Hmmm.Myślę że 1D.Są moimi idolami i kocham pisać o nich opowiadania :)

2) Jakie jest twoje największe marzenie?
  Odp:Spotkanie 1D ♥


3) Ile osób (ludzie z reala) wie o twoim blogu?
 Odp:chyba 4 kumpele i kuzynka :)

4) Gdzie szukasz inspiracji gdy nie wiesz co napisać?
Odp:Zadko się zdarza że nie wiem co napisać :) Mam duuużo pomysłów ale mało czasu :0 Ale jeśli już się zdarzy że nic mi nie przychodzi do głowy to słucham muzyki, czytam różne ciekawostki o 1D itd :)


5) Do jakiego fandomu należysz ? (nie licząc Directioner)
Odp;Heh nie licząc Directioner to chyba do żadnego..A nie! Jest jeden! TVDFamily(the vampire diaries family) Lubię Cher Lloyd ale chyba Brat nazwać mnie jeszcze nie można :P

6) Jak poznałaś One Direction?
Odp:Oooo! To jest dobre pytanie :D W podstawówce ,na korytarzu, na przerwie moje kumpele słuchały muzyki.Podchodzę i pytam co słuchają.I od tego się zaczęło! Gdybym nie spytała mogłabym być teraz w miarę ''normalna'' :P Odpowiedziały że jakąs tam piosenkę ,,One Direction''. Ja na to : WTF? Co to jest? One mi ją wysłały.Oczywiście było to WMYB :) W domu z nudów jej słuchałam no i tak się zaczęło <33

7) Ile masz lat?
Odp: rocznikowo 13 ;d

8) Opisz jednym słowem, jakie jest twoje życie?
Odp: Szalone!

9) Kto jest twoim ulubieńcem?
 Odp;Rozumiem ze chodzi o 1D :) Nie mam.Kocham wszystkim jednakowo.Chociaż mam słabość do loczków Hazzy, charakteru Lou i zajebistości Malika ♥

10) Masz jakieś gadżety z One Direction? (Płyty, plakaty, DVD się nie liczą x)
 Odp:Hmmm..Zeszyt z nimi, cukierki ;> A tak to nie wiem czy coś jeszcze ...Hmmm Mam bilet na koncert! :D

11) Czytasz mojego bloga? Zapraszam xx
Odp: Tak! Bardzo go lubię i czekam na następny rozdział ;*


To już koniec LA (chyba).
Komentujcie nowy rozdział:>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o komentarze <33